FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Validating
|
Det är så att jag och cirka 10 kompisar behöver en lokal i Göteborg för att använda att måla flaggor och förvara dom där.
Även lite andra saker som flaggpinnar, overheadmaskin och täntke även klämma in en soffa.. Även sitta och ta det lungt och bara snacka. Har kollat runt på Blocket men jag hittar inget av det vi söker.. Max 30 min buss från centrala stan. Vi behöver 10 m2 och uppåt.. Budjet cirka 2000:-/månad Vart kan jag hitta det jag söker? Behöver få lite tips på vart man skulle kunna fråga eller om kanske någon WN medlem har något utrymme att hyra ut, kan betala svart om du vill. Mvh Robin W |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Många fastighetsbolag har källarlokaler här i Gbg, du kan ju höra med dina kompisar där dom bor eller där du själv bor. Dom brukar vara hyffsat billiga med iomed att många står tomma.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har en vän som vill hyra ut en del i sin lokal. Det är ungefär 10m2 plus att du får tillgång till alla andra utrymmen som dem har. Lokalen ligger ca 10 min med buss från centrala gbg, Aröds Industriväg nära backaplan. Dem jobbar med larm och bevakning så det är en trygg lokal att jobba i
Vill du så pma mig ditt nummer så ber jag honom ta kontakt med dig |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Validating
|
La ut en annons på Blocket står lite mer vad vi söker där.
http://www.blocket.se/vi/19631203.htm?ca=15_s |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
PM tack! Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
OT: var ska du få tag i 2000 riksdaler varje månad, är inte det samlarobjekt?
![]() Lycka till iaf, hoppas nu hittar en lokal! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
det måste ju vara hur lätt som helst att hitta, det finns ju lediga lokaler i i princip vartenda fastighet, ta en 20 minuters promenad där ni helst vill hålla till, notera lediga lokaler, ta reda på vem som har fastigheten och voilá..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() <!--QuoteBegin--Wikipedia[/i] Riksdalern ersattes av kronor 1873.[/quote] Länk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Validating
|
Haha oj, jag läste fel!
![]() |
||