FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej (igen) =)
Är det någon som vet vart man kan få tag på billiga och bra programmerare i antingen indien eller kina? Det jag söker är de bästa av det bästa. Jämförelsevis med Sverige borde de väl vara relativt billiga.. Någon som vet någonting? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
rentacoder.com m.fl.
bäst.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Igår var jag inne på en sida som erbjöd heltidstjänst av en indisk programmerare för $1500 i månaden.. Men jag kan inte hitta tillbaka dit, är det någon annan som sett samma annons?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Frågan är ju om det är komiskt eller sorligt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Som nämt tidigare i denna tråd så kan man få tag på folk med hög kompetens i så kallade frilansarnätverk såsom www.rentacoder.com
Problemet där är att hitta någon man kan lita på och som verkligen har kompetensen, det tar ju ett tag att bygga upp en bra arbetsrelation, om man nu ska tänka långsiktigt. Hur som helst har jag använt RAC en hel del och i de flesta fall ha det gått bra, gäller att sålla rejält bara. För övrigt samarbetar jag själv med ett företag i Pakistan, där en programmerare kostar $1200 om man hyr personal per månad. Om intresse finns så kan jag förmedla kontakten. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Frågan är hur orolig man ska vara för att i slutändan själv få ett jobb med $1000 dollar som månadslön:/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kan även rekommendera GetACoder.com , använder dem ibland
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Föredrar getafreelancer som ägs av ett svenskt bolag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
finns även supportresort.com där får man iofs inte riktigt välja vem man vill ha. 600$ för heltid / månad.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|