FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fick ett erbjudande att annonsera med ADoperator med en kostnad på 3,5 per klick.
Är det någon som har använt dem själva för att annonsera med? Vad har ni haft för respons på detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror på adoperator och har haft bra erfarenhet med dom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Adoperator är enligt mig lite flummigt men dom betalar helt okey. Och tillskillnad från tex. adsense får du beloppet + moms om du har f-skatt. Och får du 3,50:- /klick (och kanske+moms) så är det mycket, mycket bra!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag använder AdOperator, som publisher. Det fungerar mycket bra, men det är lite klent utbud av annonsörer. De är iallafall service-minded och trevliga. Jag tror det kan fungera mycket bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får vi väl se snart om det blir en ny annonsör snart som du kan få lägga upp =)
Fick ner klick priset, dock vet jag inte om jag kommer använda ADoperator, om jag gör det så vet jag inte om det är banner eller text länkar som jag ska ge ut. Vi kan väl mixa denna tråd lite, ni som visar annonser, använder ni er mest av text eller banner format? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om ni ska annonsera hos ADO räkna med att dem vill man har en budget på minst 20k. Annars svalnar deras intresse av ganska fort.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har både text- och bild annonser.
De textbaserade verkar ge MIG mest, men banners blir klickade flitigt. Dock hävdar AdOperator att det inte är unika klick, så jag får inte betalt för dem. Jag kanske borde lägga upp dem via Google AdManager, så jag kan se om det stämmer. Å andra sidan händer det då och då att besökare tok-klickar på annonser, jag vet inte varför. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kudos åt AdOperator som publicerar sina sajter + ersättning direkt på webben. Otroligt snyggt. Precis vad branschen behöver - mer öppenhet
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Försöker testa dessa nu. Bra att de svarar i telefonen, men fast jag är väldigt tydlig med att det är tekniska problem att aktivera sig på deras hemsida, så drivs jag till säljaren, som i sin tur ringer upp mig, och hon får en beskrivning av mig igen. De är snabba i relationerna per telefon. ![]() Frågar mig runt om deras ägarförhållanden, tydligen bara en ägare. 60 dagars ersättning att vänta in pengar. Verkar vara trevligt företag, men bör nog kunna hantera kontorstid bättre hoppas jag. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Synd.
Jag vill gärna gå med. Och så har man ju oftast bara kvällar och helger att bygga webbsidan på. Det är ju nu energin finns ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|