FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Ville bara kolla med er vad ni tror att wc.se kan vara värt, eller vart man bäst vänder sig för att värdera den. Äger den inte själv utan hjälper en kompis som inte har någon direkt koll på vad han egentligen sitter på. Jag tror nämligen att han kan få en hel del. Han är heller inte behov av domänen. Tack på förhand. / Johnny |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Till rätt företag, som har förkortningen WC ger det säkert mycket. Annars, nja, det är ju en domän som är relativt lätt att komma ihåg förstås, men den behöver nog en bra nisch... en toalettillverkare?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
xxx /sorry
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, det är nog rätt sätt att pröva vad den är värd. Ta kontakt med Gustavsberg eller någon liknande tillverkare.
Vad menade du pittbull? Du får gärna utveckla varför du inte tyckte att den var bra då jag inte är så insatt i ll domäner. / Johnny |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den kan du nog få några tusen för utan problem.
Gäller hitta rätt plånbok bara ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag skrev ursprungligen: Citat:
Föreslår att ni lägger ut den på missdomain.com, ni är ej tvingade att sälja den förrän ni själva accepterar ett bud. Best of luck! /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Kanske du ska kolla med restaurangen WC om de är intresserade att köpa din domän.
http://www.aos.se/Profil.aspx?EntityID=860923 / Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för alla tips.
Sry att jag inte förstod skämtet pitbull. Måste ha varit sent :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Godtag inga bud under 50.000:- Invänta tills ni hittar rätt köpare och det kan enkelt sluta på 200.000 +
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker att den är intresant......... om han ska sälja den hör av er till mig.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|