FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
I den här tråden ser ni första förslaget och lite av kritiken:
http://www.webmasternetwork.se/f20t32569.html Här kommer förslag numero 2: ![]() En sämre variant, om ni frågar mig, men har ni några idéer på hur den kan bli bättre? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Oj detta var svårt... gillar kvadraterna till vänster med gillar inte prickar till höger. Förklara symbolena, tack.
ps. vart tog pac-man vägen? innan var det för många, nu är det inga ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Tycker andra var bättre, fast ingen skulle passa spec bra till en spelsida. Och typografin tycker jag inte passar heller :/ Det är svårt det där med logotyper. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Var väl lite sådär.
Kan man inte göra texten "Goplay" i svart och o:et helt ifyllt i gult samt en mun, som Pacman? Kanske blir lite för mycket betoning på Pacman iofs. Försöka få någon av de andra bokstäverna att referera till någon annan spelklassiker kanske, i kombination med Pacman-o:et? L:et som ett grönt Super mario-rör? Svårt det där som sagt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det bara jag som gillar den? Dock är den vita "inramade" versionen på mörk bakgrund med texten under överlägset bäst. De andra funkar inte lika bra, antar att alla versioner ska användas i olika sammanhang?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Goplayfonten är ju fortfarande klockren. Jag tycker dock det ser aningen "konstigt" ut med symboler på båda sidorna av texten, men å andra sidan är det ju en detalj som gör loggan mer "unik". Fortfarande så känns loggan snygg och proffsig och ger bra blickfång. Kanske är som sagt en kompromiss mellan denna nya varianten men med en mindre "pac-man-logga" på sidan av Goplaytexten något att satsa på.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
tycker den första e bra, men kanske byta bakgrundsfärg på den?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Första utan cirklarna.
Sista om du känner dig tvungen att köra med cirklarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Inte 2:an
1:an är bra men jag gillar enkelheten i 3:an. Den är även bra till tryck, fakturor etc |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|