FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Då var det dags att lämna över ytterliggare ett projekt. ge Z o Ge z o är en incitamentsida som drivs medhjälp av affiliate-annonsörer. Användare klickar på länkar, gör erbjudanden och köper produkter via länkar från sidan. På så sätt får de poäng som de kan växla in mot "credits" ("Valuta" hos Excellent-Servers) så de kan boka spelservrar. Har haft sidan i knappt en månad och genererat ca 4700:- (-kostnad för credits ca 500:- = 4300:-) Sidan har haft ca 9000 besökare under tiden den varit igång och över 50 000 sidvisningar. Jag har själv kodat hela sidan och den är utvecklad i php med tillhörande mysqldatabas. Ett adminsystem finns där man enkelt kan hålla koll på hela sidan och enkelt importera EPI/tracks från Double och TradeDoubler. Jag kommer betala för tävlingen som är upp just nu så det behöver ni inte direkt bekymra er över. Pris: Bud (säljer inte för under 2 000kr) Jag säljer som privatperson. Köparen betalar domänöverlåtelsen. Fråga på om det är något nu undrar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
har du ägt hemsidan i 1 månad, eller du räkna bara statistiken på den månaden, för du vet väll om att det är förbjudet att lägga in en annons här om den inte e över 6 månader gammal!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nej, det gäller domän utan hemsida. Trevlig sida
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om om du hade läst reglerna så är det som aquastorm säger, 6-månadersreglern gäller bara för domäner utan hemsida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
--- elitasson: verkar vara en riktigt bra sida. Får man fråga om det finns någonting jag missar bakom namnet? Ge z o säger mig ingenting, men jag är heller ingen "gejmer" ![]() Varför säljer du inte under 2000 kr om intäkterna ligger på 4700 första månaden? Finns det något som gör att man inte kan tänka sig att den intäktsnivån fortsätter? Skicka gärna statistik via PM om du inte vill sprida det här, jag kan definitivt vara intresserad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ge z o är bara ett påhittat namn som jag tog ur luften. Det har ingen som helst betydelse.
Anledningen till att jag sätter ett sådant lågt startbud är att jag är i behov av pengar ganska så omgående och pga att de första 1-2 veckorna gick lite för bra. Inkomsterna har stabiliserats och ligger nu på ca 60-120 kr dagligen via Double och TD. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hur fungerar systemet rent teknisk när du "växlar in" dina credits mot credits på Excellent-Servers?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
2000:- bjudet via PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
4 000:- bjudet via PM.
Om inga andra bud kommer in avslutar jag budgivningen Onsdag 18:00. Om fler bud kommer in så kör vi att auktionen avslutas 24 timmar efter senaste budet kom in. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Var kommer trafiken från?
|
||