FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Validating
|
Hej på er alla.
Jag slutade igår min anställning på Guava Sweden AB (f.d SEO.se) efter 11 år i branschen. Jag vill tacka alla er här som engagerat er i vad jag skrivit/kommenterat under alla år. Som ni säkert förstår kommer jag fortsättningsvis att bevaka branschen men kommer inte att arbeta aktivt med någonting som har med sökmotoroptimering/länkstrategier att göra, kommer inte att ge några råd/information heller. Detta beror på mitt avtal med Guava som förhindrar konkurrerande verksamhet under knappt 2 år till, sen får vi se om jag är sugen på att återvända till den digitala marknadsföringsvärlden. Vad skall jag göra nu då ?? 2 st saker kommer att engagera mig väldigt mycket den närmsta tiden. Min fru och jag startar upp ett community/mötesplats för enbart lesbiska och bisexuella tjejer/kvinnor. Det vi funnit är att det helt saknas detta på marknaden. Som ni förstår är detta rent affärsmässigt :-) en helt ny och faktiskt enormt spännande värld att sätta sig in i (hehe, tycker nog många av er :-) Håll gärna koll, men är ni kille kommer ni inte in :-) Det andra som kommer att uppta en del av min tid är flugfiske - min stora passion. E-handel av ren flugfiskeutrustning med Checkiskt nymffiske som specialitet. Flugfiskekurser, guidning och kick-offer för företag. Åker om 1 månad till Slovenien för att fiska i de kristallklara kalkströmmarna efter den legendariska Marmorata-öringen och kommer så småningom att göra guidning där med. Nåväl, tack all personal på gamla SEO och mina underbara tekniker i Göteborg och nya vänner på GUAVA. Ni är enormt duktiga och drivna och jag är övertygad av att ni kommer att föra min moral/etik och teknik vidare i organisationen utan min hjälp. Sedan ett speciellt tack till dig, Daniel Ford eftersom du i princip varit med sedan starten av SEO Logik AB och önskar dig lycka till i din nya roll son teknikchef på GUAVA Sweden AB. [email protected] om någon skulle vilja ha kontakt med mig!. Hans |
||
![]() |
![]() |
|
|