FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Jag vill nu sälja Jagvillha.info då jag inte har tid att utveckla den vidare på grund av mycket annat i mitt liv som tar tid. Sidan är inte så gammal och vi har inte arbetat för att få in trafik. Den ligger nu på drygt 20 - 25 unika om dagen som kommer främst från Google. Domännamnet är mycket bra och permalänkarna ser idag ut så här: http://www.jagvillha.info/om/mobiltelefonabonnemang/ Sidan har absolut potential och kan, om man lägger tid på sidan, utan tvekan dra in en del pengar via annonser. Annonser kan lätt läggas in efter inläggen, och då annonser som har med inlägget att göra. Sidan om mobiltelefonabonnemang har idag reklam från Tele2 under inlägget. Pris: Bud Kontakta mig via PM. EDIT: Radbrytningar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
500 kronor bjudet.
Glömde att nämna det, men jag tror inte att någon räknar med någonting annat: Alla överlåtelseavgifter betalas av köparen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Är alla texterna på sidan tagna från andra sidor, tex. Wikipedia?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förlåt för "onödig" kommentar
![]() Vad för teckensnitt används i logotypen? Lycka till med försäljningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag har inte namnet i huvudet, och har inte rätt dator här så att jag kan kika på det heller. Du får testa att köra det på What da font. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Alla texter pa forsta sidan ar tagna fran andra sidor:
Internetpoker: Wikipedia Texas Hold'em: Wikipedia Affiliate natverk: Catweb.se Sista delen av "Att tjana pengar pa internet": Wikipedia Fredrik Reinfeldt: Wikipedia Jan Bjorklund: Valdigt lik Wikipedia Mats Odell: Wikipedia Anders Borg: Susning.nu Mona Sahlin: Susning.nu Lan: Wikipedia Tror du mig nu? Far tyvarr kanslan av att du dragit upp en WP blogg, kopierat material och drivit lite trafik mot sidan, och nu forsoker salja den efter mindre an 2 manader. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Om du nu inte har fler "breaking news" så får jag be dig att posta i tråden endast om du har någonting vettigt att tillföra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad ligger budet på?
|
||