FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Goddagens WN'are.
Är i full fart att byta webbhotell för vår byråverksamhet och efter mycket om och men så bestämde vi oss för att köpa en virtuellserver på Levonline. Anledningen var att de hade höga säkerhetshallar samt jourpersonal dygnet runt till ett överkomligt pris för oss och våra kunder. Säljaren trodde att vår server skulle vara igång den 4 December, vi bestämde oss den 1 December om jag kommer ihåg rätt. Nu är det den 16 December och servern fungerar fortfarande inte smärtfritt. Igår endast 11 dagar försenad fick vi tillgång till FTP, tyvärr var det dock problem direkt och det tog upp mot en minut att ansluta. Senare hade de "lagat FTP" men direkt efter så visar det sig att vår FTP användare inte har rättigheter till någonting alls, inte ens att skapa en ny mapp. Har någon annan en dylik värdelös erfarenhet? Känns som brist på rutin och sedan att det tar flera timmar för dom att återkomma på våra supportärenden när vi faktiskt fortfarande väntar på vår 12 dagar försenad server känns bara hemskt. Säljaren svarar inte på telefon heller utan de senaste dagarna har all kontakt skett via Mail och deras "Support-verktyg" där dagarna passerar innan det händer något. EDIT: Problemet är löst efter supporthjälp av Emilv. Problemet handlade om missförstånd i kommunikationen mellan Sälj->Teknik. Allting flyter på bra nu! Senast redigerad av marcuslind den 2009-12-17 klockan 08:32 |
||
![]() |
![]() |
|
|