FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En av mina sajter har försvunnit från mitt TD-konto. Finns inte med under webbplatsinställningar eller i statistiken. Jag har mailat TD men får semestersvar från de flesta, nån annan som har varit med om nått liknande?
Länkarna fungerar däremot som vanligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
<!--QuoteBegin--TradeDoubler[/i] Publisher Website Verification, As part of our ongoing publisher improvements all publishers will have to verify all registered sites as of 31th July. We will provide you with more information on how to do this as well as other great new functionality. Watch this space... [/quote]
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Blev tvärtom för mig - jag fick fram fler sajter på kontot!!
...lugn, det var inte din borttappade sajt robertsson ;-). Det var en massa gamla sajter jag lagt ner för länge sen. Verkar dröja det där med verifieringen, såg att de flyttat fram datumet till 6 augusti nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Måste man behålla koden på sidan för evigt för den här korkade webbplatsverifieringen....?
Jävligt smidigt att lägga ut footprints på alla sina sidor.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har precis verifierat min första sida och tagit bort den efteråt, borde väl räcka så, tycker jag. Lär ju visa sig.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ren och skär IDIOTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|