FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
innan fick jag en meddelande när jag loggade in på IIS där jag kunde sätta Loopia, eller Binero mfl som registrar till alla mina domäner. Nu finns inte den möjligheten kvar. Någon som vet hur jag kan ställa in så att Binero tar ansvar för alla mina .SE åtaganden i bulk. Dvs jag slipper ställa in det på varenda domän, en i taget.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Det är ombudet som via en bulkfunktion/mailformulär skickar in dina domäner till IIS. Du måste först bekräfta IIS nya avtal samt bineros nya avtal på ombudets webbsida. Jag läste att de skulle till att cerifiera personalen nu så jag antar att de ligger lite efter i planneringen.. Men det kan nog de svara bättre på. Det vorde dock konstigt om de inte inom kort kommer att införda en "Transfer funktion" på webben eller i kontrollpanel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi arbetar på implementationen nu och vi går ut med information till samtliga kunder i den kommande veckan. Korrekt, vi är lite sena, vi hade certifierad personal redan i December men vi har nu beslutat att certifiera samtliga på företaget för att kunna ge våra kunder bästa möjliga hjälp.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|