FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Vi ligger i startgroparna för megajobbet att byta butikslösning. Börjar kännas som att nuv leverantör inte hänger med i de funktioner och krav vi har på butik. Inte ett helt enkelt arbete och det kräver ju en del förberedelser. Vad har ni för tips och råd-viktigt att tänka på? Ska vi köpa en butikslösning färdig av ngn av de större leverantörerna-vilket ju kostar en skaplig slant? FInns det andra alternativ om man själv inte är särskilt haj på mer än admin i butiken och annan enklare hantering av datorn:-) Vi har så mkt idéer hur vi vill ha butiken och så många önskemål om funktioner både från oss själva som från våra kunder men vet inte hur vi bäst går vidare. Kan ngn vänlig själ också förklara varför det inte ska gå att få alla sidor lika snabba? Är det generellt bildstrl det hänger på hur snabbt en sida laddar? Vi har bytt en gång tidigare o det var en del jobb att få allt på plats med 1900 produkter som den tidigare leverantören vägrade ge oss på fil-vi fick lägga upp alla manuellt..:-) Så bytet denna gång bör bli det sista på ett bra tag varför vi vill ha en lösning att växa i framöver. Hoppas på många idéer, Gunilla www.pippilotta.se |
||
![]() |
![]() |
|
|