FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Säljer en design som jag gjorde för längesen för skojs skull...
Ni får den som .PSD, har inte tid och lust att koda den i x(HTML) - Css... Det ända ni inte får med är den fina bilden där nere, höstbilden, tog den frå Flickr som visningsbild bara... Länk till designen: http://img137.imageshack.us/my.php?i...1184971gv9.png Auktionen avslutas fredag den 22 kl 19:00. Vi börjar med att lägga 150 kr som startbud! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Kan du vara vänlig att ladda upp bilden på tex. Pici eller fuskbugg? Imageshack är så iniattans segt. Jag har väntat över 2 minuter på att bilden ska ladda nu, och endast halva är klar! EDIT: ![]() Jag anser inte designen håller måttet alls, det ser mer ut som nåt en grundskoleelev satt och lekte ihop under en as tråkig datalektion. Nåväl, lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Okej...
Men jag glömde säga en sak, eller glömde och glömde, jag kom på efter att jag hade skrivit inlägget och jag redigera tråden, och jag skrev aldrig i den efteråt för då skulle alla trott att jag bumpar up den. Men det är så att jag har rätt till att dra mig ur köpet om jag vill det... Men kommigen nu, 150 KR ligger den på! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Eliasson du menar att många designer som säljs för 150kr här skattas för? (det är ju nästan bara sådana designer som säljs här)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vet inte EXAKT hur "systemet" ser ut, men om jag minns rätt finns det någon paragraf eller liknande som säger att det faktist är skattefritt upp till 999kr? Dock kommer man nog inte bort ifrån sociala avgifter eller liknande, men några kronor sparar man iaf!
Det framstår faktist inte heller i första posten ifall personen har F-skatt eller ej. Kan ju faktist hända att h*n har det, vilket dock låter lite otroligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har ej f-skatt....
Och designen är inte den bästa, men den funkar, iaf för att vara min andra design jag nånsin gjort.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||