FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer en design till i stort sett vad som helst (community/forum). Detta vara enbart ett arbetsprov och designen kommer inte att användas.
Kan göra modifikationer efter vad köparen vill göra med den, sidan kan användas till det mesta. Hockey, fotboll, gaming och mycket annat. Ingen ensamrätt "medföljer" då det e jag (pixelroom) som designat sidan, och den har förknippats med mig, Men eftersom jag inte har tid att bygga upp sidan just nu eller några andra ideer till vad sidan mer kan användas till så väljer jag nu att sälja den. Så det är JPEG som gäller vid köp av den som den ser ut. Eller PSD efter köparens krav på ändringar. Budgivning startar vid 2000:- (Via mail "[email protected]" eller pm) Annars för de som ej vill buda så ligger fastpris på 4500:- dock ej om budgivningen går över detta! http://pixelroom.se/portfolio/web/hockeyligan.jpg Tillägg, budgivning slutar 31:a Juli 00:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu börjar det likna något.
Måste beröma dig att detta va en grymt snygg design. Förlåt om du inte ville ha sånna här inlägg men vart lite tvungen kändes det som när någon kommer och höjer nivån ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Då det inte kommit in några seriösa bud så har jag bestämt mig för att den går till första seriösa bud som kommer in innan 31 juli.
Budgivning pågår fortfarande |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
fortfarande inte såld, går till första budet över 1000:-
Kanske skulle nämna att jag säljer som privatperson! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tråkigt att det bara är fula och billiga layouter som blir sålda här. Har aldrig sett en lite dyrare och fin design blivit såld än
![]() Men lycka till! Förlåt för skräpinlägget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
antar du tycker denna e ful också? förstår inte riktigt inlägget!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
ah, tackar. Nej det förstår jag inte heller :s
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, efter förfrågningar ändrar jag mig lite då jag behöver få denna såld.
Köparen får göra vad han/hon vill med psd filen, men att den fortfarande kommer ligga kvar i min portfolio. Iomed detta blir priset 1500:- går till första som tar det! Ingen budgivning! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Går till första som ger 1200:- Under 1000:- går jag inte då kastar jag den istället!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|