FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
För en tid sedan skulle jag gå in på Gulasidorna.se men råkade stava fel och skrev istället:
fulasidorna.se Eftersom det var ledigt och jag tänkte att fler stavar säkert lika illa så köpte jag domännamnet. ![]() Jag har hittills bara lagt upp min logga där men trots allt så genererar det en hel del trafik. Tycker dock att det skulle vara kul att göra något av den. Hade en idé om att sätta upp en portal där företag kan söka efter webbutvecklar/designers för att göra om deras "fula sidor" :P , men har inte fått ur tummen... Någon som har något kul förslag? /A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ännu bättre vore att lista nätskurkar som försöker lura människor på nätet genom att erbjuda tjänster de inte kan stå för, det är en lite tyngre sidan rent politiskt men det är något efterlängtat, rätta mig gärna om det finns någon sådan utmärkt tjänst, för vad jag vet så finns än idag ingen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
ja faktiskt.. fulasidorna med piratflagg.
låt mig föreslå paypal och nordea med en gång ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Frågan är om dessa type-ins är av kvalitet mer än kvantitet. Jag menar, de som stavar fel letar förmodligen efter Gula Sidorna, dvs kontaktinformation.
Så om du sätter upp en sida som inte har relevans för dessa type-ins är trafiken värdelös, trots mängden. "Just my ten..." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Man kanske ska sälja ett rättstavningsprogram? eller lär dig svenska program
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
![]() Kul förslag! Rättstavingsprogarm! B) Glömde säga att jag har fulan.se också eftersom Gulasidorna ofta kallas Gulan... :P "Den som har flest domännamn när han dör - vinner" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Felstavningar finns det gått om på nätet. (Jag bidrar säkert med några...) Pröva tex att söka på hårdisk (hårddisk) genom google så får ni många träffar. Eller varför inte micrsoft ( gissa.. ). Dom har även skrivit fel på sina sidor... ![]() /Janne |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
eller så har du bara en vanlig vit sida så står det på en gul skylt med svart text "Dumskalle! Det ska vara gulasidorna.se, inte fulasidorna! SHIT!"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
jag tycker festiz förslag är klockrent!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Kanske därför det inte finns så mycket om det. Har nämligen funderat på detta ett tag. //Kaj |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|