FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Se då följande youtube klipp
http://youtube.com/watch?v=i4xU-Txcaz4&feature=related Kan inte hjälpa det (tror det ligger i människans natur)... men jag är extremt fascinerad av universum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Den där videon har varit lite av en modern klassiker för mig sen första gången jag såg den. Mycket fascinerande =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
fick fan gåshud.. sjukt alltså..
ni som tror på gud måste ju hålla med om att han har mkt att göra, den där påhittade filuren.. hahah som sagt, man blir knäpp av att tänka på hur stort universum är... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
...eller vad som fanns innan universum. För ingenting kan väl komma från ingenting om allt som fanns var... ingenting? Universum är skithäftigt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Man kopplar inte hur stort universum är... eller om det är oändligt.. vad är oändligt... vad är universum, var är början var är slutet, varför finns universum, varför ser det ut som det gör, varför finns vi, vad är meningen med livet, vem är jag, varför finns jag......poof hjärnan greppar inte. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Cool video!
Blir nästan lite rädd när man tänker på hur stort det verkligen är, och hur små vi är. Något man får ont i huvudet av är att ställa sig själv frågor som "Vad finns efter universum?" "Vad fanns innan universum?" osv... Varje gång man gjort något som inte varit så jätte bra, brukar jag tänka på det här med universum och alla frågor runt om kring. Knäpp i bollen blir man i alla fall =) Sommnade nästan till berättarens röst ![]() // ShadowOfAMaN |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Berättarens röst är rena sömnpillret.. fast på ett bra sätt
![]() och ja.. man blir knäpp i bollen av det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Höra de där rymdsiffrorna och sedan logga in sig på sitt adsense konto var ingen bra idee. Är alla surfare på semester eller?.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
När man ser en sån här filmsnutt så blir man säker på att det finns liv på andra planeter än vår.
Av alla dessa miljoner galaxer, varav miljoners miljoner stjärnor - så är det självklart att det finns liv på andra ställen. Grymt fascinerade. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|