Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Trender som kommer tillbaka

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-05-22, 11:25 #1
Undoredoos avatar
Undoredoo Undoredoo är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
Undoredoo Undoredoo är inte uppkopplad
Medlem
Undoredoos avatar

Reg.datum: May 2008
Hej hej!

Första inlägget för min del. Kan inte riktigt förstå varför jag inte har hängt här tidigare, det är ju ett grymt forum!

Det kanske är lite för filosofiskt det här, men jag har funderat på en sak. Back in the days, dvs innan folk förstod vikten av bra design, så var det ju sjukt populärt att överanvända bevel- och shadoweffekter (jag var inte bättre själv ). Det var ju inte direkt ovanligt att seriösa siter körde på det manéret. Så småningom la sig den trenden och allt skulle istället var platt. Det är iaf så jag upplevde det, jag kan ju ha fel.

Men nu, och sen ett bra tag tillbaka, är ju 3D-looken här igen. Allt ser ut som glaskulor. Hur kommer det sig att det har blivit så accepterat igen? Visserligen används det ju mer smakfullt nu för tiden, men i princip är det samma sak. Eller? Det börjar ju kännas lite urvattnat kan jag tycka. Undrar vad nästa trend är...

Bara för att jävlas så gjorde jag min avatar precis så förutsägbar man kan tänka sig.

ps. Jag vet att jag generaliserar rätt hårt för övrigt. Det finns ju definitivt siter som inte har hoppat i bevel-träsket.
Undoredoo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017