FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, hej nu kommer det till det där tråkiga och tekniska som jag hatar, snälla hjälp mig så jag inte hamnar i finkan.
![]() har gjort om en site, och inte lagt in några bullar el kakor i den, men väl annat smått & gott... testar räknaren från extremetracking.com (betalversionen) nu och har den andra fria kvar parallelt, har nyheter från nyheter.com och film från Youtube och egen karta från Google och ett par länkar för tradedoubler. Blir det rena kafferepet av cookiesar då? jag förmodar det... B) Hur sjuttsingen ska jag utforma texten? Finns det något universitet eller org. som erbjuder en standardmall man kan ta aktuella fraser och förklaringar ur. Jag har inte tid och lust att lära mig allt om detta för att kunna informera 3:e man. Tacksam också om det nu är så att det é som jag misstänker att det är c. i min site om jag kunde få låna någons beskrivning som har samma läge? det är ju bara a piece of cake för Er som kan det här (flirt-flirt) Skulle bli jätteglad och kan säkert bjuda igen på något sätt. MVH KAKMONSTER? or maybe not ![]() (fixade stavfel) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror väl att det är tjänsteleverantörerna som sätter kakorna men i något värde i dem så finns din hemsidaurl med.
Dock tycker jag att du kan informera om att "vi använder cookies för att spåra vilka sidor ni besöker på hemsidan", typ. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |