FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag och min kompanjon tänkte sälja av ett påbörjat projekt som vi inte längre har ork och motivation att slutföra. Projektidén är alltså kort och gott "Dagens recept" och dessutom därtill ha en stor receptdatabas. Designen är 100% klar (förutom småsaker som man kan behöva på vägen). Allting är kodat i Xhtml/css och ASP, med en MySQL databas. Det är en del kvar att göra, endast grunderna är färdiga. Förutom design och kod säljer vi även domännamnet Krubb.nu, och det blir du som köpare som får betala överlåtelsekostnaderna för denna. På följande länk hittar ni sidan i sitt nuvarande tillstånd och det är även såhär ni kommer få sidan vid köp (alltså ganska tom): http://www.svanmark.info/krubb.nu_abc123/hej/ Och såhär var/är våran vision att det skulle komma att se ut: http://www.svanmark.info/krubb.nu_ab...ckup_start.jpg http://www.svanmark.info/krubb.nu_abc123/demo2.jpg Så vad är det du köper? - Fulla rättigheter för design och befintlig kod - Domännamnet - PSD-filer för design och logotyp - En annan design som vi lekte lite med i början av projektet (inget att ha direkt, men den ingår ändå). Budgivningen startar på 0 SEK, men vi säljer inte för orimliga bud. Så skippa bud på hundratal... Budgivningen börjar nu. Budgivningen sluttdatum/tid sätts först när bud börjat trilla in, håll utkik bland inläggen. Fårogr och funderingar till kristoffer[kanelbulle]svanmark.info eller PM. F-skattesedel finns. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi är villiga att programmera klart systemet om någon är intresserad av att köpa systemet komplett. Då vill vi ha ett prisförslag av Er via PM om vad ni vill ge för detta (det kompletta systemet). Då får ni ju även möjlighet till att få allt som ni vill ha det och inte så som vi ville ha det.
ASP/MySQL som gäller fortfarande, programmerar inte i något annat språk eller med annan databas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är inte riktigt med, finns det någon funktionalitet på sidan öht eller är det bara typ en tom design?
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Får ursäkta min otydlighet.
Saker som är färdiga är: - Xhtml/CSS för design - Databasstruktur för befintliga funktioner - Inkludera undersidorna från andra dokumnet med Querystring (?visa=sidansnamn) - Kategoriuppdelning, så att du kan byta kategori och hämta rätt recept från db (huvudrätt, nyttight, dessert och romantiskt) - Slumpa fram recept till "Dagens Recept" i varje kategori. - Lägga till recept Klicka er in på "Noteringar" som finns i menyn, där hittar ni en del tankar och även en länk till sidan där ni kan prova att lägga till recept och se hur det fungerar. Tror inte jag har missat något, lägger till denna info i trådhuvudet också. (Edit: trodde jag.. men gick inte att redigera längre...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Menyn påminner om den på ikea's sida är det därifrån inspirationen kommit?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Yes, det stämmer.
|