FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Jag driver i dagsläget ett sociala nätverk för utelivs människor i Linköping, som inte går speciellt bra. Jag har lagt ner väldigt mycket tid på programmeringen och uppdateringar men nu så finns inte orken kvar för att göra reklam för sidan, ta kontakt med krogar samtidigt som jag ska försöka utveckla sidan och komma på nya idéer. Jag söker dig som vill hoppa in i detta projekt och känner att du har tiden och orken att hjälpa till med sidan. Dina uppgifter kommer inte vara speciellt krävande men det gäller att du är social och kan komma med idéer och förslag. Eftersom att sidan inriktar sig på Linköping så är det nog bäst om du bor här eller utanför. Du bör också ha åldern inne för att vistas på krogen. Jag gör ett försök, vet inte om det finns någon som bor i Linköping men det skadar aldrig att fråga. Jobbet (om man nu kan kalla det de?) kommer inte ge dig några pengar så som det ser ut nu då jag inte drar in något på sidan. Vid frågor så är det bara att skriva i tråden eller höra av sig. Vänligen, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
La du inte upp en liknande tråd för inte så länge sedan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|