FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Behöver rensa min portfolio lite.
Lägger ut följande domäner till högstbjudande. Minimum kommer ligga rätt högt så inga låga bud tack. Reserverar mig för att inte sälja om buden inte kommer upp till min förväntade nivå. Enbart bud via PM! Försäljning. org - kompletterad med Forsaljning. org Startbud: 5000:- Sökmotor .org - kompletterad med Sokmotor. org Startbud: 5000:- Tjänster . net - kompletterad med Tjanster. net Startbud: 5500:- Debatt. org Startbud: 3000:- HDTVkanaler. com Startbud: 1000:- Mobilsignal. net Startbud: 2000:- Robotdammsugare. com Startbud: 1200:- Valvaka . com Startbud: 1200:- Dom flesta är registerade hos Namecheap men även Nameisp. Köparen betalar överflyttningskostnaden och ägarbytet om sådan uppkommer. Tack å hej! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varför då lägga bud som du inte kommer att acceptera som slutbud?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
han vill väl bara dra igång budningen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser ut som en fattat grejen iallafall
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Men herregud, kan man inte lägga ut domäner här utan att det ska bli en diskussionstråd om själva annonsen?
Startbuden är ganska lågt satta för dom översta domänerna, om ni har andra åsikter så håll det för er själva! NI som VILL lägga bud, gör det via PM! Likadant är det med frågor! Allt annat tjaffs undvikes tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sänker startbuden med 500:- för varje enstaka domän.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|