FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Behöver hjälp med att hitta ett bra webbhotell som klarar trafik! Har one.com just nu, och min sida har just nu lite mer trafik än vanligt. ca 500 unika besökare per dag och runt 400mb trafik per dag. Och one.com verkar inte palla trycket utan sidan tar ca 2 min att ladda när det är 70 medlemmar inne på sidan. Sidan i sig är ett spel som liknar Haxed.se.
Jag behöver nu hjälp med att hitta ett bättre webbhotell. Jag öppnade ett konto hos Axentus, men mitt script ville inte fungera av någon anledning. RecSet.AddNew(Update) kommandona ville inte fungera. Så någon som vet något schysst webbhotell? Kostnad spelar ingen roll, men gärna billigt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det antalet besökare och mängden trafik borde i princip vilket webbhotell som helst klara av...
Beror lite på hur tunga script du kör och så, men det är bara att skicka lite förfrågningar till olika webbhotell. EDIT: Japp, jag borde ha läst reglerna bättre. Ber om ursäkt för det (speciellt till WeaZear)... Glömde helt bort punkten gällande PM, var inte meningen att bryta några regler. (Hoppas bara att tråden inte spårar ur pga detta.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
ser ut som du borde läsa på lite bättre Jonathan. Kolla reglerna för forumet
"" §3 Reklam - Du får inte skapa eller sprida marknadsföring i forumet, efterfrågad eller ej. - Ingen som helst reklam om den egna tjänsten, produkten eller hemsidan i syfte att dra mer trafik eller sälja något. Detta gäller även dotterbolag/moderbolags tjänster/produkter. - Du får inte posta nyheter om dina tjänster eller hemsidor, eller tjänster/hemsidor du är involverad i. - Reklam via PM är totalförbjudet, efterfrågad eller ej. Detta leder till omedelbar avstängning. Information om egna tjänster är endast tillåtet via PM på direkt efterfrågan av annan medlem, och bara i den omfattning som efterfrågas. "" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Information om egna tjänster är endast tillåtet via PM på direkt efterfrågan av annan medlem, och bara i den omfattning som efterfrågas. Och jag tackar han hjärtligt för erbjudandet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|