FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Skulle uppskatta om ni kan ge mig feedback på mitt länkarkiv. Länkarkivet skall vara till för butiksägare som är på jakt efter nya produkter eller inredning och vill ha tag i namn och leverantörer. Det skall fungera som en mötesplats där folk inom livsmedelsbranschen utbyter kunskap och kontakter. Sedan skall det även finnas en hel del information till "vanligt" folk som är intresserade av allergiinformation, rödlistad fisk etc. http://www.quist.se Mvh Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ingen som har någon feedback?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mitt första tips är nog att försöka anstränga sig lite mer innan man begär feedback här på wn.se
Nu vet jag inte om sidan ska vara på Svengelska, men misstänker att grundtanken är att hela sidan ska vara på svenska, och då kan det vara en idé att översätta hela sidan till just svenska. Sen känns det som du bara tagit något "länksida-script" och fixat en header(?) och en gratistemplate och skrivit "Välkommen till Livsmedelsgu..." och ändrat titlen till: "Livsmedelsguiden - Butikens genväg til framgång!". Sen undrar jag var du ser kopplingen mellan ditt domännamn och sidans tjänster? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ursäkta för detta, givetvis skall sidan enbart vara på Svenska och domän namnet är under förhandling, men domän namnet skall vara livsmedelsguiden.se alternativ livsmedel.se.
Jag skulle vilja ha lite mer feedback om design och funktion på sidan. Ser ni den som användarvänlig? är färgerna passande? lättläst etc. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Grönt skall du nog hellre köra som primär färg, hellre än rött. Headern är inte så lockande.
Bannern "Host gator" tycker jag inte passar in över huvudtaget. Men som sagt; jobba på översättningen först, glöm inte att "översätta" filnamnen också. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|