FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi har startar en webbyrå utomlands där vi jobbar med främst webbdesign, det har gått bättre än förväntat men samtidigt vill vi ju så klart få in mer arbeten. Tanken är att kanske samarbeta med webbyråar och webbhotell som behöver få enkla jobb ( t.ex sidor gjorda i (X)HTML/CSS/FLASH/Joomla mm) gjorda snabbt och billigt.
Hur ordnar man sådana samarbeten på bästa sätt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Roligt att det går bra för dig!
Låter som om du ska tänka lite på hur du positionerar dig. Är du billig, bra, svensktalade, har rätt stil, alltihopa, eller bara någon av de grejerna? Hur ofta besöker du Sverige som projektledare och kan hålla kontakt med kunderna? Som volym-underleverantör är det prispress (kan jag tänka mig i alla fall) om man inte kan bevisa att man kan hålla bra kvalitet , tillföra snygg design och vara lätt att kommunicera med. Finns mer pengar och är större krav om du kan visa att du kan tillföra mera. En liten rundresa där du bokar möten med webbyråer i Sverige kanske kan skingra dimmorna? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jo precis, det är pris/kvalitet vi försöker koncentrera oss på. Kanse bättre att anlita en säljare i Sverige som som håller koll på marknadsföringen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du inte har tid själv att åka till Sverige så är det nog bra att ha en agent, men det kostar också.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|