FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja som rubriken lyder.
Själv så driver jag fem hemsidor som är aktiva och uppdateras i stort sett varje dag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jadu, bra fråga... Det är väl 7 stycken skulle jag tro. Men sedan så jobbar jag ju ständigt med desto fler, så det kommer väl bli 10 stycken i alla fall, inom kort.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag har bara ett projekt som ja satsar fullt ut på och det är www(dot)Glamer(dot)se
jag satsar hellre stort än att ha massor sidor som inte alls fyller upp måttet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En just nu, m sn l i ve.se.. Vilken/Vilka har ni själva?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ha ha... leker med ett gäng sidor i utbildningssyfte, snart så sjösätter jag mitt flaggskepp då blir det nog bara den sidan...tills det går åt pipan och då leker vi igen :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Just nu bara 1 aktivt www.ebpatour.eu, även om jag inte direkt driver den utan snarare utvecklar den i nära samarbete med organisationen som äger den
har några projekt liggande som förhoppningsvis skall komma igång inom kort där jag har större ansvar för innehåll mm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hm, beror på vad man menar med driver... Mina egna är väl 4-5 men sedan så driver jag flera åt kunder därutöver...
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Driver just nu ett projekt aktivt, c apoocha.se och om ett par veckor ytterligare en tjänst förhoppningsvis!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
är det "lets skryt o visa e-peenis"?
![]() Driver tillräckligt för att jag ska ha god mat på bordet och pengar till nöjen. Men fortfarande kan ta ledigt en vecka eller 2 om jag känner för det och åka iväg till min lägenhet i Salou (spanien). ääälskar Salou på sommaren. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|