FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej. Är det något mer än jag som upplever stora problem med mailen på Oderland?
Jag har kontaktat supporten och inväntar svar, men är nyfiken om problemet enbart rör mig eller om det rör fler. Vore tacksam för svar... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad har du för problem? Jag har inga problem.
Oderland brukar dock vara snabba med att åtgärde ev fel så det är nog snart löst ska du se.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
detta löstes tidigare imorse vad jag kan se. poseidon servern hade problem med SAN kopplingen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Detta antar jag bara är tillfälligt men jag kan inte komma in på ÅF kontona via Cpanel pga disken är full.
verkar som att något har tryckt in för mycket data i just den servern. Hoppas att det är åtgärdat i morgon,, Brottom brottom .... Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ett problem kommer sällan ensamt.
Förhopningsvis så ligger inte mail/db på den fulla disken, och då gör det normalt ingen skada. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Men nu verkar det vara löst
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
ja, detta löstes 05:30 imorse.
Tyvärr har några nya maskiner fått problem med multipath mappningen så att de virtuella diskarna i sanet inte monterades efter omstart. Vi ser över detta asap så att dette inte upprepas. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|