FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan!
Tänkte bara höra om någon har någon erfarenhet av webbhotellet holmis.net? Verkar ju vara väldigt billigt, och de kör safe-mode off, vilket är joomlavänligt Sedan kan man ha fler domäner på samma konto. Överväger nu holmis vs. web10. Web10 känns iofs mer etablerade = säkrare Några erfarenheter där? Det jag behöver är egentligen ett så billigt webbhotell som möjligt där jag kan hosta mina 5 siter Några övriga förslag kanske? EDIT: Är inte så kräsen när det gäller service osv, så länge det fungerar någorlunda bra =) Tack på förhand! Eyass |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett tips är att kolla webbhotellsguiden här på wn samt kanske registrera prova-på-konton hos dom webbhotell du är intresserad av. Om dom tillhandahåller sådana vill säga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Billiga webhotell är sällan bra, det är därför dom är billiga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
och vadå billiga? jag ser inte att dom är billigare än de flesta andra som säljer till svenskar. och åter till frågan. Googla på företaget och kolla även siter så som http://www.webhostingtalk.com/ efter namnet. och självklart söka här på WN också. kom ihåg att folk skriver mer när de har problem än de skriver när allt funkar bra. så ta allt med en nypa salt. läs det och tänk efter så du inte går efter att dom kanske haft en dålig period någon gång eller någon kund som är riktigt grinig.. sånt händer alla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ta bara telia och tele2, det finns en anledning varför tele2 är billiga, dom fungera sämre än telia på mobil telefoni.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
iallfall.. ontopic nu.. ok? djuxe kolla med de hotell du är sugen på om du inte kan få prova en vecka/månad.. skicka även någon helt löjlig förfrågan till support@ och se hur dom svarar och hur fort.. innan du har provkonto och även efter.. Det brukar ge dig en ide om vad du köper. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
|
|||||
Nykomling
|
Citat:
tack för all matnyttig info! Uppskattas verkligen! Mvh djuxe |
||||