Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webmaster till coachingsite sökes!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-05-05, 17:45 #1
pjharvey pjharvey är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: May 2008
pjharvey pjharvey är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: May 2008
Ska starta en svensk site där pokerspelare ger ut instruktionvideos, betalande medlemmar får tillgång till dessa samt ett forum för diskussioner. Finns liknande sidor på nätet från USA, men poker har växt snabbt i Sverige och marknaden ser ljus ut.
Jag har än så länge planerat detta privat, men när sidan står klar och vi har fått in instruktörer kommer ett företag startas.
Det viktiga är att vi kan ha en bra produkt att visa upp när arbetet med att få in bra instruktörer startas.

Söker en webmaster med bred kunskap. Uppbyggnad av sidan och du ska sedan kunna tänka sig jobba heltid/halvtid med underhåll.
De områden du ska ha kunskap inom är:

*Webforum
*Videohantering på web, någon slags sökmotor för filmerna, samt innehållsskydd
*inloggning
*lösningar på webhotell för en site som kommer behöva stort utrymme, samt bra hastighet för nerladdning/stream av filmerna.
*Bra känsla för form och design

Jag ser helst att du bor i Uppsala/Stockholm-området för att enklare kunna bolla idéer. Sedan är det självklart inget fel att du är intresserad av poker själv.

Betalning enl. ÖK

Skicka ansökan till: [email protected] Bifoga gärna arbeten som du gjort tidigare eller förslag på detta projekt.
pjharvey är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017