FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag letar efter SE optimerade gratisforum typ phpbb som tillåter html infogning i header och footer. Detta för att jag senare vill lägga in reklam. Tidigare hittade jag www.free-forums.org men den tillåter inte infogning av html. Likaså har jag hittat boardzero.com som visar sig vara en kopia av free-forums.org. Gissar på att det är samma personer bakom båda. Är mycket tacksam om någon kan hjälpa mig hitta något bra alternativ. PS. Är bara intresserad av gratisalternativ. MVH Andla |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ta en titt på punBB, det är nog rätt smidigt och lätt att ändra på. Vet inte om det uppfyller dina krav dock.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Letar efter en gratis webhost med php stöd. Detta för att punBB inte hostas utan måste installeras. Någon som kan rekommendera en bra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har hittat en lista med massor av gratis webhosts men oj oj oj vad mycket junk. Har gått igenom 25% av listan utan något lyckat resultat ännu.
http://www.msfn.org/board/lofiversio...hp/t37277.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo, det blir ju så om det inget får kosta. Bra hosting behöver inte kosta många kronor om året. Man får inte vara för fixerad vid "gratis", ibland ger de där kronorna ganska så mycket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Din förra tråd
Edit: En annan tråd (eftersom du inte orkar söka själv...) tant102.mine.nu kan du ju prova. Nu orkar jag inte hjälpa dig mer om du inte betalar mig för mitt jobb. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Provade tant102.mine.nu och när jag läste det så lät det väldigt lovande ända tills jag kom till reglerna och speciellt denna regel:
Citat:
Glömde bort att jag hade frågat förrut och ber om ursäkt för det. Tyvärr så hjälpte inte tråden mig något för denna tråd. Anledningen till att jag vill ha gratis är för att jag förmodligen kommer testa många olika saker och det blir massa onödigt extra jobb när det knyts betalning mot det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad är det för forum? (vilket "ämne" handlar det om)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har en rad olika idéer. Den första jag tänkte pröva är svampar. Inte sådana man röker utan dem man äter
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha tacka grazzy för nästa fluga (svampar)
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|