FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag köper den website som du lagt ner all din energi på, den som i alla fall inte gav tillbaka det du hade tänkt dig ekonomiskt.
Du kanske har massor med besökare men ingen som är villig att betala. Helst inga gör-det-själv siter utan det skall finnas ett färdigt koncept. Redovisa vad tanken bakom sidorna är och lite statistik på besökare annonsörer, samt det du vill ha. Posta gärna här så kan fler än jag ta del av ditt erbjudande! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Om du tittar i förmedling av jobb och tjänster så ser du där att jag säljer ut tshirtopia.com, ett komplett CM och ordersystem, ett lager på ca 50 tröjor med mera.. Länk till inlägget: http://www.webmasternetwork.se/f17t2556.html
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad jag vill läsa för att kunna utvärdera om jag är intresserad är:
1. URL 2. Hur länge har siten funnits? 3. Statistik på page views/och unika besökare? 4. Registrerade användare? 5. Hur genererar siten inkomst, och hur mycket? 6. Vem utvecklar innehållet och administrerar siten samt mycket tid går åt till underhåll mm.? 7. Vem är siten riktad mot? 8. Måste man kunna massor om den inriktning som siten har? 9. Anledning till försäljningen? 10. Kan man räkna med support i övergången? 11. Ger site ut något nyhetsbrev eller har den någon mailinglista, hur många prenumeranter har den i såna fall? 12. Om jag glömt att fråga om något som är viktigt att veta så upplys mig gärna 13. Hur mycket begär du för siten? Om jag får svar på dessa frågor så kan jag vara intresserad av att komma prasslande med mina pengar. /Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Om du ger mig din mejl så kan jag definitivt svara på alla frågorna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|