FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan någon rekommendera en prisvärd färglaser multifunktionsskrivare med ADF scanner? Fax är absolut inget krav.
Just nu är jag mest inne på Dell 3115CN efter ha tittat på Samsungs CLX-3160FN och Xerox 6180 MFP... HPs MFP saknar ADF scanning (dokumentscanning) förutom 2840 och 2820 men de skrivarna har fått dåliga omdömen. Förslag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dell rockar! =) go for dell
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har en 2840 (tror jag) och den har fungerat underbart. Servicen från HP sopar mattan med konkurrenterna.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
har också en 2840 som jag inte haft några problem med, och som jag kört ganska mycket under snart 2 år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tänkte på att den var rätt gammal och enligt recensioner så är scanningen inte bra?
Har ett stort behov att scanna in gamla manualer och skräp som ligger. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Köpte först 2840, efter två service där jag fick maila supportchefen för åtgärd är den fortfarande trasig. Köpte sedan 2 servrar som saknade delar för att köra RAID. Återigen samtal till servicechefen som efter 3 månader och 4 teknikerbesök inte lyckades få fart på RAIDen och köpte tillbaka burkarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Vill också gärna ha tips på en bra multimaskin.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Annars är ju HP M3035XS en riktigt prisvärd multimaskin med de kampanjer som gäller just nu, om man inte behöver färg. Komplettera med en HP CLJ 3600N för färgutskrifterna så har du en fin maskinpark med bra pris/prestanda.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag köper Dell 3115cn imorgon.
|