FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Ciao,
Nu går jag från att vara Grundare & Nordenchef på Studentis tillbaka till rötterna som entreprenör. Jag kommer under året starta upp ett bolag som heter Careertv.com i Sverige där vi kommer göra olika reportage kring jobb & karriär och publicera dessa på webben. Konceptet är sjukt bra och finns sedan ett par år i USA. Jag söker nu kontakt med duktiga personer inom TVproduktion & WebbTV ( manus, filmning, produktion, distribution etc.). Jag söker även kontakt med bra webbkanaler för samarbeten och roliga projekt. Jag har bara bra erfarenheter av personer här på WN så kontakta mig gärna för ett möte om du har något att bidra med. V.h. Mikkel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Utveckling: Jag söker också en sommarjobbare alt intern som kan tänka sig jobba med svenska CareerTV.com. Du bör ha baskunskaper i programmering gärna Php & dessutom vara riktigt duktig på Svenska & Engelska. Det är ett klart plus om du vill ha en framtid inom TV & Media. En del av jobbet kommer vara bla översättning & informationshantering medan andra delar är att hjälpa till vid produktionen av film & manus.
Du kommer sitta tillsammans med andra företag i bolagssfären i kanonfina kontorslokaler i centrala Stockholm. Skicka CV + Ett personligt brev till [email protected]. Endast seriösa ansökningar med komplett brev + CV kommer granskas. Intervjuer sker löpande beslut fattas under maj månad. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|