FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt bankkonto var krediterat med PTI Europe Reg för några dagar sedan och jag undrade som sjutton vad det var för något.
Efter lite letade visade det sig att det var Google som hade gjort det. Här är en länk med info från Google Jag tänkte att det kanske är fler här på WN som fått samma text på era bankkonton och undrar vad det är för något. Google skyltade inte direkt med denna information på AdWord-kontot. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur visste du att den där informationen är från Google?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ser ju jättkonstigt ut. Google går väl endast ut med officiella meddelanden via sina egna sidor när man loggat in?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den där "bloggen" känns ju inte speciellt förtroendeingivande.
För övrigt menar du väl "debiterat" och inte "krediterat"?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag fick mitt bankkonto debiterat från PTI Europe den 21:a, men i dag var det krediterat igen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Den där bloggen är nog bara ett utryck för att de få svenskar som jobbar med Google Adsense/Adwords gör sitt bästa med den nästan helt döda svenska Google avdelningen. Vad jag förstår har samtliga svenskar slutat eller förflyttas inom google som jobbade med Adsense eller Adwords. (Detta är dock obekräftat men de få jag kände till går inte att få tag på)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ta man pengar från mitt bankonto så förmodar jag att det har blivit krediterat på samma sätt som det blir krediterat i min bokföring. Får jag pengar till mitt bankkonto så blir det debiterat på samma sätt som i min bokföring. Dock avser jag inte att hävda att nämnda skulle vara en korrekt definition. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
Samma här. 5 101,44 kronor ut och sen samma belopp in nästa dag. PTI Europe i båda fallen. Sen drog beloppet från Google som vanligt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|