Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Låna pengar direkt - till salu!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-03-03, 04:36 #1
Informea Informea är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2007
Informea Informea är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2007
Webbplatsen till salu heter Låna pengar direkt (http://www.lanapengardirekt.se) och har funnits i strax ett år. Den är inte särkilt märkvärdig på så sätt att den skulle vara särkilt orginell. Tidigare har jag hävdat denna webbplatsen som min huvudinkomst för just av det skälet att det är enkelt att förklara vad man gör (jobbar själv med vad de kallar black hat sökmotoroptimering där i princip all min affiliate inkomst kommer ifrån och det är väll inget att skryta om i alla avseenden)

Denna sidan är trots allt inte helt utan vinst dock, snarare tvärtom. Du behöver inte göra någonting med webbplatsen och du har i princip en inkomst på mellan 1000-3000 kronor per månad (innan skatt givetvis).

Mellan 2007-04-03 - 2008-03-03 skapade webbplatsen 62 leads, 21 sales, och har bara ett tiotal besökare per dag vilket motsvarar någonstans runt 13 000 kronor (bevis finns givetvis).

Hur kan denna webbplats utvecklas vidare så att den skapar fler leads och sales? Jag skulle inte säga att ändra webbplatsen skulle vara positivt, sidan skapar mycket leads och sales - trafik är det ända som behövs tillföras. Med hjälp av Adwords och andra PPC kampanjer skulle inkomsten kunna tiodubblas, om inte mer, med rätt kunskap såklart.

Varför jag säljer sidan är helt enkelt för jag behöver få in extra kapital fort till ett nytt projekt som kräver mycket pengar till marknadsföring.

Auktionen startar på 13 000 kronor och avslutas den 10:e Mars vid midnatt. Domännamnet, orginal fil till logotyp, och design ingår givetvis.
Informea är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017