FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja som rubriken lyder, har letat men inte hittat något i de allmänna reglerna som säger vad som får postas och inte postas. En intressant punkt jag hittade var att varje forum kan ha individuella regler. Existerar dess för detta forum så jag inte gör en till post som raderas?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det går inte att säga om din nästa post kommer att raderas eller inte.... Det finns olika regler för de olika forumdelarna, ja, och bryter du mot dessa kommer ditt inlägg sannolikt att raderas.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Men för att veta vilka regler man ska följa så måste de ju framgå. Då besparar jag mig tiden och mödan att från början författa dessa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
gör som en vanlig svensson, håll käften =) då är problemet ur världen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
En tumregel är att WN inte är något supportforum. De flesta webbhotellen har egna driftinfosidor.
Sådanna trådar som är specifika för olika företag och hemsidor kommer med största sannolikhet att tas bort. Är innehållet i tråden aktuell för större delen utav medlemmarna på WN så brukar trådarna få ligga dock.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har tagit upp det till diskussion med övriga moderatorer. Vi ska se om vi kan klargöra det hela lite mer.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Sunt förnuft?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Undvik egenreklam så brukar det gå fint.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Trial-&-Error?
|