Medlem
|
|
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 158
|
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 158
|
Har för egen räkning och som ombud för andra skaffat några konton på leweb, visst man får vad man betalar för...
För drygt 1 vecka sedan fick jag mail om att förnya ett konto, eftersom jag varit inblandad vid registreraing av flera olika ville jag få fram vilken domän kontot var kopplad mot. Detta visas inte i den info som ingår vid förnyelse så jag reggade ett ärende hos deras support 11/9 och frågade helt kort vilken domän som var kopplad till aktuellt konto. Min ticket finns registrerad i deras support-system men jag har inte fått svar trots att det gått nästan 1 vecka, enligt deras egen utsago svarar de normalt inom 24 timmar.
Det är som sagt inget akut problem men synnerligen enkelt ärende så visst kunde jag förvänta mig ett svar.
Det är ju Infracom som driver leweb så det är väl bara att hoppas det skall fungera bättre för er som ligger på ICWEBB dit JX-kunderna är flyttade.
|