FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tja!
Säljes två stycken hemsidor ihop + en extra domän tillkommer. Jag kommer inte besvara några frågor i tråden utan du får maila eller skicka ett PM. Äffären sker på missdomain. http://www.missdomain.com/index.php?page=i...o&item_id=14219 (Innehar f-skatt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
bestäm dig! säljer du denna här så är det en tråd för köp och sälj. Eller är du ute efter reklam för en annan sida.
stäng denna tråd! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Spelar roll.... Är ju bara bra att få så mycket exponering som möjligt för en försäljning.... Går ju inte att ta bud på hundra ställen....
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
Anledningen till att jag inte besvarar era frågor är för att det blir jämt vilda västern och alla går off topic, som vanligt. Är du inte intresserad, skriv inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Övrigt skulle jag vilja ha mer information om sidan som hur många besökare den har Utgifter samt inkomst Vilken kod samt databas med mera... Vill du inte skriva ett inlägg här om det så skicka ett pm eller adda mig på msn och ta det där |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
Det kom inte tillräckligt höga bud, därför var vi inte intresserade så istället kommer vi att utveckla den. Skickar ett PM nu till dig för mer info om sidorna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
pokerstjärna: Jag har mailat dig angående ett bud men inte fått svar, någon annan i tråden kanske kan svara på min fråga istället.
Om man lägger ett bud på missdomain, och får ett motbud, vad innebär detta? Innebär det att jag blir erbjuden att köpa sajten för det, eller är det bara ett försök att se hur högt jag är beredd att gå? Är budet jag har lagt inte giltigt iochmed att jag har fått ett motbud eller är det fortfarande "det ledande budet"? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Citat:
Det hamnade i skräpposten och har en massa skit där, därför såg jag inte ditt meddelande :lol: Hur som helst jag har lagt ett motbud då jag vill ha minst det budet jag motbuda dig med. Accepterar du motbudet då kommer auktionen att starta. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|