FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Någon vill sälja databasen för sitt forum till mig, d.v.s alla medlemmar, trådar och inlägg flyttas över till mitt forum. Är detta lagligt? Måste medlemmarna själv godkänna det eller är det bara att flytta över? MVH KrukaaN |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Användarna har visserligen någon form av copyright på det de skrivit, men jag har svårt att tänka mig att det skulle vara ett problem.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Så du tänkte skicka ett mail till alla sen då och säga att forumet blivit flyttat då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hadde du tänkt att sammanfoga två befintliga databaser till en ?
Annars äre ju bara en fråga om att "forumet säljs" Föresten så vet ja inte vad skillnaden i det skulle vara.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
finns det någon som skulle vilja sälja sina medlemmar på det sättet?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tänk dig två halvaktiva sportforum som slås ihop och blir aktivt. Skulle jag då vara medlem så skulle jag bli glad om man äntligen fick lite svar på sina inlägg. För i slutändan så är det ju det som det handlar om. Ingen vill prata med sig själv... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |