FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
"ABB satsade ett mångmiljonbelopp i namnen för den nya inomhusarenan för bandy och den uppfräschade hockeyarenan i Västerås.
Men företaget glömde att säkra webadresserna abbarena.se, .nu och .com. Dessa köpte Harri Lejonö för mindre än 500 kronor." http://www.aftonbladet.se/vasteras/article1247200.ab Går det till ATF för .se lär han mista den, men han tycks inte vara ledsen för det... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snacka om ont uppsåt.. Han borde inte få en krona anser jag, tyvärr vimlar det av sånna där typer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
15 minuter fame i aftonbladet. Vad mer kan en domänh-ra begära?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Om killen hade varit "smart" hade han ju lagt upp en sida som handlade om ABBA och hur rena dessa är... Nu är han ju så korkad att han skriver ut information om ABB Arena och verkligen säger att sidan är till salu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
troligen steg hans trafik till sidorna och den andra sidan han nämner. All reklam är bra reklam (?!?)...
troligen kommer några fler att norpa de kvarvarande domänerna eller vad gissar ni på ?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
<!--QuoteBegin--.SE whois[/i] state: active domain: abbarena.se ... status: serverUpdateProhibited status: serverDeleteProhibited status: serverTransferProhibited[/quote] Det är ATF så det skriker om det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att även ABB som garanterat kommer att få .se genom ATF ska vara glada för reklamen de fått. Hur mkt skulle motsvarande artikelyta ha kostat som reklam på Aftonbladet.se och papperstidningen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Namnnappare skall hudflås och hängas ut till allmän beskådning. Det är min personliga åsikt. Det är skandal att det skall kosta massa pengar att driva en process mot ett snyltande lowlife...
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Bister & Butter = Grazzy & Xamda ?
Ni höjer verkligen själva nivån på WN.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Starta ditt mailprogram. Skriv in [email protected] i "To fältet". Skriv: Hej" Jag tycker ni ska lägga ner "först till kvarn" principen vad det gäller att registrera .se adresser. Mvh Xamda Klicka på "Send" (svaret blir ungefär så här: No way! Vi tjänar som fan på detta...ca 500 registreringar om dan serru...varav säkert 200 skulle ogillas av dig....dom pengarna vill vi inte va utan!" ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|