FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänkte ta upp en sak jag med rörande Loopia.
Jag reggade ett domän 2007-04-03, Tror att det gjordes via binero till och med. Nu är det så att jag har aldrig pekat domänen till dem, Har aldrig haft ett konto för den domänen hos dem. Den ligger på binero och har så vitt jag vet gjort det sedan den reggades. En av mina medarbetare har den i kontrollpanlen på sitt konto på loopia utan att ha domänen. Han har fått en faktura på mitt domän namn som han inte ens äger och har aldrig gjort. Min medarbetare har heller aldrig ägt namnet innan mig eller liknande. Hur är detta möjligt Loopia ? Nån som är insatt i branchen som kan förklara detta ? ps:// Givetvis kommer kontakt med er göras direkt i morgon bitti från min medarbetare. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Beklagar om jag gjorde fel.
Resonerade så att ny tråd nytt ärende istället för att blanda mitt med andras. |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
WN är en av de bästa kanalerna för att få företag inom branschen att rätta till sina problem snarast möjligt.
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Känns som vi kan ta eventuell relevant kritik mot Loopia i den här tråden.
Och kontakta gärna företagen först och ge dem åtminstone en vecka för att reda ut problemen innan det kommer en ny gnälltråd. WN är inget supportforum. Tråden stängd!
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|