FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Jag vill bara tipsa om ett prenumerationserbjudande jag fick via mail idag, som jag nappade på. De är Computer Sweden, 48 nummer under en 4 månaders period för 99kr. Här läst denna tidning tidagare och tycker att den är helt okej, åtminstonne för detta priset! http://prenumeration.idg.se/tidningar/cs/laser01/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Annars är ett tips att gå med i dataföreningen - dfs.se - då ingår cs. Man får även bra rabatt på andra tidningar tex internet world.
Studerar man har jag för mig att man betalar typ 250 pix per år, annars 650 tror jag. (Själv sade jag precis upp mitt medlemskap efter många år eftersom jag nu slutat som it-konsult och är internet guy på heltid ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för tipset!
Är den bra? Enda internet relaterade tidning som jag brukar läsa är Internetworld, bra men dyr. Är denna något liknande? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Absolut inte liknande internetworld. Computer Sweden tar upp IT- och Telekom-branschen med fokus främst på ett affärs- och yrkesperspektiv. Den är också en dagstidning (3 dgr/vecka) att jämföra med IW:s magasin-format. Jag skulle inte vilja jämföra dem alls, båda är bra på sitt vis. Men jag kan absolut rekommendera CS, jag läser de flesta nummer rakt igenom.
Hur som helst så ingår det även prenumeration om man är medlem i Jusek (även företagar-medlem som jag är). Som alternativ till DFS exempelvis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Väldigt konstig premie, har CS läsare stor använding av ett laserpass?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tog 3 månader, tack för tipset
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag får den gratis (löneförmån) :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tänk på att prenumerationen övergår efter 3 månader till tillsvidareprenumeration, dvs du måste avsluta den själv annars så tickar det på. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|