FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har gjort en ny version av billigast.se
Lite ris och ros, tack. demo.billigast.se anv.: demo lösen: demo |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
För musiksökningen:
Jag kan för det mesta inte hitta produkter hos annan butik än CDON även fast de finns på exempelvis ginza. Ex. Madonnas album "Like A Prayer". För böcker: Du har kopior av vissa böcker i databasen, som ex. "Ingenting är heligt". Även fast jag valde att kontrollera leveransstatus så visar den fel. Enligt bokus är demo.billigast.se/ean/9789146202141 definitivt slut. Men enligt din sida kan den levereras inom 3-6 dagar. Allmänt: Sorteringen borde nog som standard vara på populärast. Och hur gör du den bedömningen? Är den hämtad från de externa sidorna, eller bestämmer du det enligt sökningar på din site? Verkar inte stämma överens med exempelvis bokus populäraste. Varför visas inte pris/status i sökresultaten? Vidare känns det som om designen oftast är lite underarbetad, eller för enkel, vilket i och för sig skulle vart okej om din sökmotor var riktigt vass. Ta inte det fel, jag gillar enkla designer men denna känns fel. Ta inte kritiken på fel sätt, jag uppskattar att du försöker göra någonting bättre än prisjakt, boksson osv. MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Utöver det Adam nämnde så tycker jag att du borde jobba lite på en logga kanske!?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||
|
||||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för era synpunkter.
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jag ska ta och luska lite mer på designen. (förslag mottages gärna) Tack för er synpunkter. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har jag gjort en ny version till och vill veta vad ni tycker:
demo.billigast.se anv.: demo lösen: demo Ska jag skaffa en logga eller? (loggo fri, är lite jag) Andra synpunkter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du bör skaffa en logga, väldigt simpel utan utan logotyp utan kanske bara jobba på textstilen?
Sen tycker jag att den vita designen du har nu ser mycket bättre ut en den gråa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tråkiga färger.
Kolla lite på hur stora sidor ser ut, såsom google, wn, aftonbladet osv.. Vad ja märkt så är ingen stor/större sida svart eller mörk.. Undrar vad det beror på, för egen del så känns svart/mörkt instängt.. och vitt/ljust öppet... och vem vill känna sig instängd ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tycker den första är snyggare, simpelt och bra. |
|||