FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har precis släppt ett CMS system och skulle
behova lite synpunkter min min CMS Editor. Se här http://www.wedran.com/CMS/demo/Redigera_sida.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ehm... coolt. Verkar rätt avancerad faktiskt, och tjejen som snackar gör ju inte saken värre
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja vad ska man säga. Grym! Är nog ett passande ord.
Har ni utvecklat och programmerat allt själva? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack
![]() Vi har utvecklat allt själva. Självklart har vi köpt in vissa komponenter och grafik. Eventuellt ska vi outsourca moduler i framtiden. Tre till Demo-filmer finns här http://www.wedran.com/Demo Jag letar efter partner för återförsäljning/integration med bra vilkor. Det skulle hjälpa otroligt om ni tipsade era kontakter inom branchen om produkten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur kommer det sig att ni har samma design på editorn som det nya Office? Har ni tecknat ett avtal/licens med Microsoft?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
On topic: Jag tycker det ser rörigt ut, men det är väl svårt att bilda sig en uppfattning utan att pilla runt själv. Men av det man ser på filmerna så verkar det vara bra gjort ![]() gj! EDIT* Hur är det med begränsningar på layout ? Inte för att vara taskig, men de sidorna som ligger under referenser är ju inte direkt några underverk vad gäller användarvänlighet, design osv. Jag menar nöjer sig företag med att ha ett "utseende som alla andra" med skillnad på några bilder ? Såg att det gick att välja layout, men finns det bara ett antal färiga eller kan man skapa egna ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ärligt talat så tycker jag det är ganska svårt att ge kritik utifrån det lilla man faktiskt ser i den där reklamfilmen. Har förvisso inte spanat in de andra filmerna men det känns som att du, om du nu inte bara är ute efter att göra reklam för dig själv, borde lägga upp ett testkonto så att vi faktiskt kan testköra systemet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
en annan medlem också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Man kan enkelt skapa en ny template. Det är en vanlig HTML-sida som måste ha vissa DIV-taggar. Två följer med systemet. Sedan är det upp till partner att designa andra åt kund. Till nästa release (2008) ska vi ha flera templates. Gällande referense: 2007 releasen är relativt nytt. Enast sajterna www.topone.se och vår sajt är gjorda med 2007 releasen. De övriga referenserna (t.ex. Konjic.com) är föregångare till detta system. By the way. Supertack för att ni tar er tid och t.o.m. tittar på referenser ![]() MVH /Vedran |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|