FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt rolig nyhet! Sun har väl naffsat på MySQL/andra OS databaser tidigare så var inte allt för oväntat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är bara att gratulera mysql folket, som antagligen är några $$$ rikare.
Som Adam skriver, är väl ett naturligt steg med tanke på deras satsning på open solaris mm. /M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hoppas dom stannar i Uppsala.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det ingen mer än jag som tror att det är negativt för produkten mySql?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Måste säga att jag håller med Jonny där, jag tror inte att detta nödvändigtvis är något positivt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
På TV4-nyheterna sa de att Sun har lagt ett bud men inte nödvändigtvis att ett köp är aktuellt. Det är nog svårt att säga nej dock, det får man ha full förståelse för. Tror snarare att det kan föra något positivt med sig.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://www.mysql.com/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Snacka om överpris för en PR9-domän
![]() Jag håller med jonny och är tveksam till att detta är något bra i längden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Utvecklingen av detta ska bli intressant, men visst borde det finnas en oro för framtiden för programmet, även om de själva säger att allt ska bli bättre.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|