Flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2007
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Oct 2007
|
God afton!
Det jag är på jakt efter är helt enkelt något billigt sätt att promota min blogg - det är en privat blogg som handlar främst om filosofi och samhälle, alltså är det O/T vad gäller WN, men eftersom bloggar är all the hype även bland många här så tänkte jag höra mig för. Det jag vill är helt enkelt driva in lite trafik så att jag får kontinuerlig feedback och kan förbättra min skrivteknik. Jag kör på Wordpress och egen domän, är alltså inte med i något nätverk. Helt non-profit, inga annonser.
Det självbesvarade tipset #1 är förstås att ha en bra och uppdaterad blogg, och det ska jag jobba mer på, för som det är nu hinner jag inte skriva alla dagar. Men det ska bli bättre...
Har sökt på forumet och googlat, har hittat och provat några nätverk (ex. Bloggtoppen.se) som funkat sisådär men som inte skickar så mycket trafik, samt några (ex. WeAreYourFriends.net) som inte funkar alls. Jag skulle kunna lägga en länk här, men jag är inte helt skamlös, bara delvis. Men om någon frågar så är det ju fair play... B)
|