FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag och polarna håller på och planerar resa till sensation white i Amsterdam den 5 Juli. Vi planerar att vara borta i 9 dagar, från den 4e till den 13e. Har sökte och kikat runt på google men det finns en uppsjö så tänkte höra om nån här kan ge förslag på nåt bra vandrarhem/hotell för en rimlig summa.
Alla förslag är välkomnade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag va där förra året. Jag valde ett billigt på hotels.com men det kan jag inte rekomendera. Välj ett som ligger centralt. Det går nästan inte att ta sig fram med annat transportmedel än cykeltaxi.
9 dagar är väll lite att ta i. Jag va där 3 nätter och funderar på 5 i år. Har du köpt biljetter till white? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har inget förslag, men dom för white är ju slut sen länge...tyvärr
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag bodde på King hotel när jag var i Amsterdam för ca 1.5 år sedan. Kan jag rekommendera Går att boka genom flera olika sajter bl.a. denna http://www.hotels.nl/amsterdam/king/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag och mina vänner bodde på "The Heart of Amsterdam" mitt i "Rödljusdistriktet".
(en liten miss, kan man säga) Rummen har ingen standard alls imo, och på helger så väsnas "grannarna" på hotellet, så skall man inte festa hårt under helgen eller störs inte av oljud så duger det. Nästa gång lägger jag hellre pengar på Park Plaza Victoria eller motsvarande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för förslagen. Dem är mest välkomnade. Kul att ha alternativ.
Vi har faktiskt inte köpt biljetter än. Trodde dem inte ens var släppta än ![]() 9 dagar är vi valt bara för att gå på dance valley helgen efter. Var på sensation white på nyår. Åååå såå grymt ![]() Edit: Såg nu att det finns biljetter men för 125 euro. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Oj då var det nog jag som hadde tittat på den som varit, sant att det var ett tag sen, men kändes som det var nyss, för då jag kollade tog "dom äkta" biljetterna slut samma dag, sen fanns det att köpa dyrt hos återförsälja som hadde roffat åt sig en massa biljetter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag brukar hyra lägenhet via http://www.citymundo.nl/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När jag var i Amsterdam för ett par månader sedan bodde jag här. Väldigt fint men säkert inte det billigaste.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det här e bra med alternativ tack tack
![]() Ni som e intresserade så släpps biljetterna i mitten på mars och framåt. Dem ska köpas på den officiella återförsäljaren ticketonline.com, det finns ett antal andra ställen som säljer men till ett dyrare pris. Man måste vara snabb för biljetterna tar slut på en dag. Jag kollar varje dag hehe patetiskt jag vet :s |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|