FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur många utav era besökare använder sig utav Firefox?
Har under en längre period kikat i extremetracking och sett en dålig skala. Kikade dock idag en en utav de nya sidorna och noterade att hela 45% använder Firefox. Samtidit som en annan sajt har: MSIE Core, 414,233, 87.39% (lite äldre) Någon annan som sett ökning? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag ser ungefär samma som på din äldre...lite högre IE
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns många trådar om detta. Och det är samma budskap. Enstaka sidor drar t.o.m. mer än 50% FF.
Medan andra (som min) drar 85% IE. Statistik från Net Applications finns att läsa. 16 % FF, 5% Safari och 77% IE enligt dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Mellan 30-35% på samtliga mina sidor.
"Stora stygga microsoft"-hemsidor kan jag tänka mig har övervägande del FF:are. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Funderar lite på hur webbläsar statistiken ser ut på aftonbladet.se. Jag som i princip enbart surfar med FF i vanliga fall måste ha IE om jag ska läsa något på aftonbladet, FF kraschar där hela tiden.
Så det känns på något sätt som att det inte blir riktigt rättvisande statistik på en sådan sida, eller... Hur ska man tolka sådant? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
De sidor jag har ligger FF i snitt kring 55%, men det beror förmodligen väldigt mycket på vilket innehåll man har
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så slutsatsen är att det tyvärr inte går att mäta enligt mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag använder både Internet Explorer och Mozilla Firefox när jag surfar på olika webbplatser.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|