FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
http://www.noje.se/
---------------------------------- Hej, Vi håller på och utvecklar en ny spelsajt med en massa olika spel. Det skulle vara roligt att få lite feedback på sajten. Både vad gäller design och funktioner. Den är än så länge i beta så alla synpunkter tas tacksamt emot. sajten heter skoore . com och skall lanseras inom kort. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
lite för mycket gradient på allt.
tråkiga färger också, bleka.. föreslår colourlovers .com verkar käckt dock! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sidan blir för bred, i 1024 på min laptop.
Sign upp bilden är ej klickbar. Rent allmänt så känns det inte som en spelsajt, utan mer som typ lunarstorm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Skall påpeka det för grafikerna... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Gott, nu är vi klara med nästa version. Lanserar en utvecklad version av spelsajten där man kan utmana sina vänner i alla möjliga spel.
Tanken är att det skall fungera lite som fredagsnöje. Tror ni på idén? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Hittar ni buggar så skriv gärna... man blir jäkligt hemmablind efter ett tag...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att det är för liten textstorlek på en del ställen. Exempelvis i menyn eller spelen i listan "Top 10 rated games".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Den var kul, lite bleka färger dock och tunnt med marginaler. Försök få vissa element som är viktiga att synas mer, nu dras ögonen åt alla håll tills jag stänger ner sidan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Intressant idé men du får inte fram den på ett bra sätt med designen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tycker som alejandr0...
Färgerna är för tråkiga/bleka och passar inte riktigt ihop. Förstora storleken på text. Sätt fokus på viktiga saker, som exempelvis spelen. Funktionaliteten är det inget fel på. Det är designen som behöver en rejäl uppfräschning, tänk web 2.0 ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|