FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tjena!
Vilket annonsnätverk rekommenderar ni att gå med i som annonsör? Det handlar om en gratistjänst för husägare, det jag är ute efter är att besökarna registrerar sig. Jag tänkte betala/registrering. Startavgifter? Procent på sale? Support? Annat? Känslan jag har är att använda mig utav Affiliator (fråga mig inte varför, bara en känsla). Webbplatsinnehavare: Hur mycket vill ni minst ha för att det skall vara intressant att annonsera min sida? 30 kr/gratisregistrering? 40? 50? Erfarenheter tas tacksamt emot! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
AdWords
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Behöver nåt att köra parallellt! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har kollat priser med de flesta nätverken och allt är förhandlingbart,
skulle personligen inte välja Affiliator då deras säljare mailbombar de flesta domäner jag har. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Double är väl det nätverk bland de ledande som kostar minst att komma i gång med. Både Tradedoubler och Affiliator kostar ju en del och det kan ju vara tungt för en liten aktör (säger jag utan att påstå att du är det). Jag har inte testat själv så jag kan inte tycka till om kvaliteten på nätverken som annonsör tyvärr.
Affiliators startavgift tror jag ligger på 15000 exklusive moms samt en avgift på runt 2000 kr i månaden om jag inte helt missminner mig. Double har en löpande avgift på 995 kr per månad. Vad gäller transaktionsavgifter så ligger de flesta mellan 30% och 40% per transaktion. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Tack för svaren! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Affiliators månadsavgift är 1000/mån alt. 10 000 per år
Transaktionsavgiften är 25%. (Vet inte vart du fick 2000/mån ifrån, möjligen double som tog något liknande för ett tag sedan?) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Tack Jimmie! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Månadsavgiften ska vara 1000 kr, varken mer eller mindre. Om någon säljare säger något annat så kan ni hänvisa till mig, jag har även bett en kollega informera alla säljare om detta. (Dom flesta av våra kunder föredrar dock årsavgiften) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|