FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! Jag skulle behöva ha visitkort levererade på mindre än tre dagar. Visst, jag kan säkert ta något lokalt tryckeri men de är bajsdyra.
Därför: Någorlunda billigt. Inga 10000-lappar. Leverens på omkring 3 dagar. Någon som vet någon tjänst som erbjuder detta på nätet? Vistaprint vet jag ju finns men de är väl inte så snabba med leveranserna? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vistaprint som du nämner har en express-leverans vill jag minnas, där det är upp till 3dagar eller 2, som är gränsen, funkade fint när jag använde den en gång.
Annars är nog ditt lokala tryckeri det snabbaste alternativet, reklamkort, som har lite annonsering här på wn kanske annars går att muta till att trycka lite visitkort snabbt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har använt visitkort.nu en gång när det var riktigt brådis. Hyggliga priser och snabb leverans (nästa dag).
Från deras sida: "Om ordern görs innan klockan 15.00 postas den samma dag beställningen görs så att paketet kommer till dig dagen därpå. Dock ej lördagar och söndagar. Under normala omständigheter (dvs om "posten fungerar") får du allså alltid paketet dagen efter (ej helgdagar), alltså när posten normalt delas ut i ditt område. Behöver du visitkorten snabbare och säkrare än normal postgång kan vi erbjuda dig att skicka det med postens EXPRESS 07.00. Det kostar 235 kr extra (+ moms) för vardagar" /edit: print24.se erbjuder oxå 24h-leverans, har inte testat den snabbare leveransen hos dom men har köpt visitkort av dom, och resultatet blir kanon. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har även jag använt visitkort.nu, gick snabbt och smärtfritt. Ringde till och med upp 30 min efter beställning för att dubbelkolla min design.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för tipsen. Visitkort.nu verkar dock inte ha möjlighet för egen design? Bara typ logga?
Jag har designat visitkortet själv så det är såklart ett tvång. Tack i alla fall! Hittade även http://www.visitkortet.se/ som verkar halvvettiga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Yey! Mejlade dem så får jag se.
Några fler tips någon? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
moo.com kanske, fast vet inte om de har expressleverans ... fast nu måste det ju vara försent oavsett
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ring runt till lokala tryckerier. Jag hittade ett billigt tryckeri i Arninge (Täby) som var tillräckligt nära kontoret sist jag tryckte visitkort.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|